translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Perempuan Suka Makan Pasir


Kita semua tahu tentang wanita yang mengidam coklat atau makanan pedas semasa kehamilan mereka.Tetapi Kelly-Marie Pearce (gambar) tidak dapat menahan diri daripada memakan PASIR dan SPAN!


Kelly-Marie berkata dia telah menghabiskan beratus-ratus sandwic yang diperbuat daripada  span pembasuh dan pasir semasa hamil dengan kedua-dua anaknya.Bagaimanapun, kedua-dua anak-anaknya – anak Lucian, empat tahun, dan Lola, tujuh-bulan dilahirkan sihat dan tanpa sebarang komplikasi dari pemakanan pelik ibu mereka ketika mengandung.


Kelly-Marie kepada The Sun: “Saya fikir ia hanya keinginan yang hanya akan berlaku semasa saya mengandungkan Lucian. Tetapi apabila saya telah mengandungkan Lola ia bermula sekali lagi. ”Keinginan pelik beliau bermula apabila dia melihat pasir di sangkar burung nuri peliharaan.
 Beliau mendedahkan: “Saya sentiasa mempunyai satu rasa yang pelik dalam mulut saya. Saya mengidam sesuatu dan apabila saya terlihat pasir di dalam sangkar burung itu, saya tahu itulah yang saya idamkan. ”
Keinginan beliau sampai ke tahap di mana dia akan makan sebungkus keseluruhan span sehari, dan terpaksa membawa makanan pelik pada setiap masa.Kelly-Marie telah disahkan menghidapi simptom yang jarang dialami ibu mengandung iaitu  Pica Eating Disorder, yang menyebabkan pesakit untuk mengidamkan objek tidak boleh dimakan – tetapi kembali ke tabiat pemakanan normal selepas melahirkan anak. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts