translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

MAUT TERJUN POKOK KELAPA


Kejadian berlaku di Jeram, Kuala selangor, seorang lelaki yang tidak dikenali menggemparkan penduduk kampung apabila memanjat pokok kelapa setinggi 6 meter dan lelaki itu maut akibat terjun dari pokok itu sekitar jam 10.45 pagi.
Petikan dari akhbar sinar harian, pada jam 7 pagi ketua kampung, dikejutkan dengan jeritan orang meminta tolong dan beliau melihat ada seorang lelaki di atas pokok kelapa di belakang rumahnya.
Setelah hampir 5 jam lelaki misteri itu berada atas pokok dan  penduduk kampung, imam masjid serta anggota polis gagal memujuk lelaki itu supaya turun, lelaki yang berasal dari Sabah itu nekad terjun.
“Jeritan lelaki itu menimbulkan tanda tanya penduduk dan kawasan belakang rumah saya menjadi kecoh selepas dipenuhi orang ramai. Ramai datang melihat kerana tidak percaya apa berlaku.
“Saya tidak faham tindakan lelaki itu yang meminta pelbagai perkara tidak munasabah termasuk mahu anggota polis daripada Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Bukit Aman datang,”
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Hairan juga ye , dalam masa orang kampung sedar tak ada tindakan cepat ke nak menyelamatkan lelaki berkenaan yang di atas pokok tu.. dari 7 pagi orang dah mula sedar hinggalah jam 10 45 pagi..rasanya banyak benda boleh dibuat untuk selamatkan orang tu.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts