translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

SHERRY IBRAHIM SUDAH ADA KEKASIH BARU,ENGGAN KOMEN ISU ASHRAF MUSLIM..


Buat anda yang tidak tahu, Sherry Ibrahim pernah menjadi kekasih Ashraf Muslim. Namun begitu hubungan mereka telah terputus kira-kira 4 tahun yang lalu. Apabila diminta memberikan komen mengenai isu Ashraf Muslim yang sedang hangat sekarang ini, Sherry enggan dikaitkan lagi kerana antara mereka sudah tiada apa-apa kaitan.
sherry ibrahim
Kata Sherry Ibrahim kepada Mstar Online:-
Jujurnya, saya tidak membaca gosip-gosip di media dan saya tidak mahu mengambil tahu tentang perkara itu. Apabila pihak media meminta saya komen tentang isu Ashraf mahu kahwin dua, saya tak boleh nak komen sebab ia tiada kaitan dengan diri saya. Lagipun itu hal adalah urusan rumah tangga dia yang saya rasa ia tidak elok untuk saya memberi sebarang pandangan
sherry ibrahim
Ini baru betul tak berikan sebarang komen. Tak macam si Sakinah yang kata taknak komen tapi cerita panjang lebar. Bagus betul si Sherry ini. Sayangnya kalau anda nak mengorat dia, lupakanlah sahaja hasrat itu. Sherry sudah ada kekasih baru yang merupakan seorang jejaka Mauritius.
Saya sudah ada kekasih dan kami telah menjalinkan hubungan sejak setahun lalu. Bagaimanapun saya tak boleh nak ceritakan siapa dia. Cukuplah yang orang tahu saya sudah berpunya. Apa yang saya boleh katakan, dia juga bekerja di dalam bidang yang sama cuma bukan sebagai pramugara. Dia sebaya saya iaitu 30 tahun.
Jejaka Mauritius pun jejaka Mauritius lah. Kalau dah memang jodohnya dengan orang luar, apa salahnya kan? Yang penting bahagia. Kepada Sherry, semoga percintaan anda akan berpanjangan sehingga ke jinjang pelamin. Sama-samalah kita doakan.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts