translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

SYATILLA MELVIN AKUI SEKSI TAPI TAK LIAR

syatilla melvin akui seksi tapi tak liar

Pendatang baru, Syatilla Melvin menafikan dakwaan peminat yang melabelnya sebagai gadis liar dan tidak bermaruah kerana berpenampilan seksi.
Menerusi laporan akbar Harian Metro, Syatilla melahirkan kekecewaan mengenai kecaman peminat yang melampau. "Tak semestinya seksi saya liar di luar. Jangan cakap macam itu. "Saya akui ada beberapa pakaian yang seksi di rumah. Saya memang pernah seksi sebelum ini. Tapi saya bukan liar macam itu. Sumpah saya tak minum (alkohol), merokok atau berparti di kelab malam,"katanya.
Syatilla juga kecewa penghinaan yang dilemparkan turut dilemparkan kepada ibu bapanya berikut
imej yang seksi adalah tuduhan yang tidak relevan.
Bagaimanapun, pelakon tinggi lampai itu berusaha memperbaiki kesilapan diri dan berharap masyarakat tidak mudah menjatuhkan hukuman.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Popular Posts