translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

TATU BARU RIHANNA BERJUMLAH 21

Bintang pop, Rihanna memang cukup menggemari tatu dan gemar menambahkan tatu di bahagian badannya. Terbaru, bintang yang berusia 25 tahun ini telah menambahkan satu lagi tatu berbentuk salib di bahagian pergelangan tangan kanannya.
Sebelum ini, Rihanna yang juga bekas teman wanita kepada Chris Brown telah pun memiliki 20 buah tatu. Penambahan tatu baru itu menjadi keseluruhan tatu di badannya berjumlah 21 kesemuanya.
Antara tatu yang dimilikinya adalah bacaan doa sanskrit di bahagian pehanya serta maksud cinta di jari tengah tangan kirinya.
Kata Rihanna, kesemua tatu yang dimiliki di badannya itu mempunyai maksud yang penuh spritual.

tatu baru rihanna berjumlah 21


RIHANNA DARIPADA BERHIJAB KE SEPARUH BOGEL


Setelah tampil berhijab dengan lokasi fotografi di dalam masjid di Dubai beberapa bulan lalu, Rihanna seakan beralih 360 darjah daripada berhijab kepada separuh bogel.
Perkara ini baru sahaja berlaku baru-baru ini dimana penyanyi Umbrella itu dilihat tidak berbaju disebuah pesisiran pantai.
Dikelilingi krew serta set yang menjalankan penggambaran, difahamkan Rihanna beraksi untuk memenuhi permintaan majalah fesyen Vogue edisi Brazil.
Sebanyak lima gaya yang pastinya terdedah dan seksi telah dipotretkan di lokasi terkenal negara itu iaitu Angra dos Reis.
 
Penampilannya yang hanya menutupi puting menggunakan pita selofan rona kulit itu tidak menjadi masalah buat Ri-Ri dan dia tidak pun menutup dan merasakan kejanggalan itu.
 
Beberapa lagi aksi yang memperlihatkan aset di dadanya itu tidak ditutup sama sekali. Yang jelas kelihatan di muka Rihanna adalah aksi serta memek mukanya yang dilihat seperti lari daripada konsep sebenar Vogue.
 
Ramai yang berpendapat bahawa Rihanna yang berasal dari Barbados itu sudah biasa dengan pemandangan yang sedemikian di negaranya.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers

Popular Posts