translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

TEATER KOMPILASI NAM RON PAPAR ISU MAINAN SEKS

teater kompilasi nam ron papar isu mainan seks

Teater Kompilasi Nam Ron yang menampilkan pelakon hebat iaitu Sofea Jane, Vanidah Imran, Sharifah Amani dan Aqasha mengundang kejutan apabila ia menaikkan isu berkaitan mainan seks.
Bagaimanapun, Nam Ron yang bertindak selaku pengarah mengatakan jalan cerita yang diolah untuk teater ini diambil dari laporan akhbar tempatan. “Setiap yang buruk itu ada baiknya.
Baik dan buruk berunsurkan perbandingan. Inspirasi jalan cerita ini diambil dari akhbar tempatan. “Memang ada isu yang agak keras sebagai contoh seks. Isu ini harus dikupas dan ia bakal dikupas juga akhirnya. “Segala peluang yang ada harus dijadikan medium.
Kita perlu mencari langkah terbaik untuk mengatasi masalah ini,” kata Namron. Dalam pada itu, Nam Ron memberitahu teks yang ditampilkan dalam teater tersebut merupakan hasil karyanya yang dibuat selama 10 tahun.
Untuk mengetahui mesej sebenar teater ini, jangan lupa datang menonton pementasan teater ini di Damansara Perfoming Arts Centre (DPAC) yang bermula 1 November dan berakhir pada 3 November 2013. 
Tiket dijual pada harga dari RM25 sehingga RM80. 
Maklumat lanjut hubungi 03-40650001 atau 03-40650002.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts