translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Sadis! Remaja 15 Tahun Dikurung di Peti 1 Meter dan Jadi Budak Seks


 
 Ilustrasi
California - Seorang remaja yang dilaporkan hilang di California, Amerika Syarikat ternyata diculik dan dijadikan budak seks. Gadis berusia 15 tahun ini dikurung di dalam peti dan dipaksa melayani nafsu para penculiknya.

Selama beberapa hari, remaja ini dikurung di sebuah 'ladang ganja' setempat. Parahnya, dia ditempatkan di dalam peti besi berukuran 1 meter yang sangat tidak sesuai  bagi manusia.

"Diubah menjadi penjara untuk manusia," terang polis  setempat, seperti dilansir news.com.au, Sabtu (27/7/2013).

Dua lelaki yang mendalangi penyekapan ini telah berhasil ditangkap pihak berkuasa setempat. Ryan Balletti (30) dan Patrick Pearmain (25) dijerat dakwaan penculikan dan pemerkosaan oleh pihak berkuasa setempat.

Selama dikurung, remaja ini berulang kali diperkosa dan dijadikan budak seks oleh kedua pelaku. Ketika ini, si remaja telah dalam perlindungan otoriti setempat.

Remaja yang tidak disebut namanya ini dilaporkan hilang dari rumahnya di Los Angeles sejak April lalu. Polis  pun dilibatkan dalam pencarian remaja ini.

Hingga akhirnya, remaja ini memberitahu keluarganya melalui telepon bahawa dia dalam keadaan baik. Panggilan tersebut dilacak polis  hingga berujung pada penyerbuan sebuah motel di wilayah Sacramento, di mana polis  menemui si remaja dan dua pelaku yang kemudian ditangkap.

Dalam penyerbuan tersebut, polis  juga menyita 1,400 pot tanaman ganja, kemudian senapang dan pistol berserta pelurunya. Sebuah rak kayu yang digunakan pelaku saat memperkosa remaja ini juga disita.

Polisi percaya, masih ada mangsa lainnya terkait kes ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts