translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

AKIM MAHU MERISIK STACY!!


Wah dengar cerita yang Akim anak kelahiran Johor dengan Stacy anak jati Sabahan ada menjalinkan satu hubungan istimewa, tidak tahu kesahihan cerita ini secara dalamanya, tapi semalam Berita Harian ada mengupas yang akim akan merisik bila menjelang aidilfitri nanti.

Khabarnye gurauan dari akim yang dia dengan stacy hanya kawan,namun tidak menolak jika stacy adalah jodohnye.

"Memang saya pernah berkunjung kerumah keluarga stacy di sabah,manakala pada hari raya tahun lalu,stacy meluangkan masa menziarahi keluarga saya di johor.insyaallah jika tada aral mungkin kami akan beraya bersama tahun ini,mana tahu kunjungan kali ini menjadi acara merisik pulak?'' 

''Saya mengaku senang berkawan dengan nye,malah hubungan keluarganye juga baik,saya suka dengan keluarga stacy kerana mereka melayan saya dengan baik.Saya juga suka budaya masyarakat sabah.''

Keluarga saya juga tiada masalah dengan stacy.seandainye ditakdirkan adajodoh antara kami,saya tidak menolak kerana soal jodoh,pertemuan,ajal maut bukan kuasa kita.''

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts