translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Lelaki Zimbabwe meninggal secara misteri kena ilmu hitam kerana selingkuh dengan isteri ketua kampung


Lelaki Meninggal Kerana Alat Kelaminnya Memanjang Setelah Selingkuh
Jangan main api jika tidak ingin terbakar, jangan selingkuh dengan isteri orang jika tidak ingin celaka. Berita ini mungkin aneh, tapi nyata. Seorang lelaki dari Zvishavane, Zimbabwe dikhabarkan meninggal kerana alat kelaminnya memanjang hingga selutut. Keanehan itu terjadi setelah lelaki itu selingkuh dengan isteri orang lain.

Dilansir dari brimtime.com, seorang lelaki dari Zvishavane, Wilayah Midlands, Zimbabwe menghembuskan nafas terakhirnya di rumah sakit United Bulawayo. Dia meninggal kerana alat kelaminnya memanjang secara misteri . Khabar yang beredar dari rumah sakit menyebutkan bahawa lelaki tersebut berhubungan intim dengan isteri ketua kampung  . Kerana sang isteri sudah 'dipagari' secara ghaib oleh Ketua kampung, maka petaka akan datang pada siapapun yang berhubungan intim dengan wanita tersebut.

Dipercayai Kena Ilmu Hitam
Dalam sistem tradisional di Zimbabwe, perlindungan ghaib itu bernama Runyoka, boleh dilakukan suami isteri terhadap pasangannya. Tujuan perlindungan agar suami atau isteri tetap  setia. Jika mereka yang sudah dipagari dengan Runyoka nekat selingkuh dan berhubungan intim, maka akan ada penyakit misteri  yang akan menimbulkan kematian.

Pihak rumah sakit sudah berusaha menyelamatkan lelaki itu, sayang nyawanya tidak dapat diselamatkan. "Sebelum meninggal, lelaki itu mengaku sudah tidur dengan isteri Ketua Kampung dan menyesalinya. Dia sudah diperingatkan untuk menjauhi dari wanita itu tetapi gagal. Jururawat mencuba membantu dia tetapi tidak berhasil," ujar seorang sumber yang tidak disebutkan namanya.

Dengan atau tanpa perlindungan ghaib, sesungguhnya kesetiaan adalah hal yang harus dijaga semua orang, terlebih lagi untuk suami atau isteri.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts