translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

CHRISTINA AGUILERA KEMBALI LANGSING DAN MENGGODA

christina aguilera kembali langsing dan menggoda
Selepas kerap dikritik hebat kerana fizikalnya yang agak berisi,kini penyanyi kegemaran ramai Christina Aguilera kembali menggoda dengan bentuk tubuhnya yang menggiurkan.
Juri tetap program The Voice itu telah berkongsi foto menggoda di laman sosial miliknya baru-baru ini ketika mengadakan sesi penggambaran untuk haruman terbarunya, Unforgettable.
Dalam gambar berkenaan, Christina telah berbaring di atas katil dengan memberikan lentuk badan menggoda di dalam persalinan putih sendat terdedah di belakang dan tumit tinggi berkilau sambil memandang ke arah kamera yang dipegangnya.
Menurut laporan beberapa media hiburan Hollywood, berita penurunan berat badan superstar berkenaan telah menjadi bualan hangat sejak Christina berjaya menurunkan berat badan beberapa bulan lalu.
Malah menerusi temubual di dalam rancangan bual bicara The Tonight Show bersama John Leno bulan lalu, Christina menyatakan bahawa dia tidak pernah merasakan dirinya seksi seperti itu dalam usianya yang sudah pun mencecah 32 tahun.
Bagaimanapun dalam kenyatannya di dalam majalah Maxim baru-baru ini, dia berkata bahawa dia tidak pernah terlintas untuk mencuri perhatian sesiapa apatah lagi untuk tampil begitu seksi dengan bentuk badannya itu. “Saya seorang wanita yang ringkas.
Saya sangat selesa dengan hanya menyarungkan jersi dan celana pendek lelaki.“Mencuba untuk tampak seksi adalah perkara yang paling tak diingini,” katanya dalam satu kenyataan di dalam majalah berkenaan. Sementara itu dalam kenyataan lain Christina berkata, meskipun sibuk menghabiskan masa di gimnasium dan mengamalkan diet sihat, keutamaan dalam dirinya tidak lain tidak bukan adalah anak lelakinya, Max yang kini berusia lima tahun.
Bercakap dalam majalah Redbook, anaknya dan juga bekas suaminya adalah alasan kenapa dia mengambil keputusan untuk berhenti seketika daripada menjadi juri The Voice musim yang lalu. “Jika saya diberi pilihan antara membuat senaman dan mengisi masa bersama-sama anak saya Max selepas hari yang sibuk, itu bukanlah persoalannya.
“Saya memilih untuk berehat seketika dan mendapatkan kehidupan semula dengan anak saya saya,” katanya yang bekerja keras untukkembali aktif dan bahagia.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts