translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

SHILA AMZAH DIKENALI DI KOREA BERBANDING SITI DAN YUNA?

shila amzah dikenali di korea berbanding siti dan yuna

Tuah sememangnya milik Shila Amzah sebaik saja anak dara N D Lala ini memenangi pertandingan Asian Wave 2012 di Shanghai tahun lalu.Kebanyakan penggemar muzik di Korea Selatan nampaknya pernah mendengar nama Shila Amzah. 
Malah, mereka tahu tentang mutu vokal Shila Amzah serta imej muslimah Shila dengan bertudung. Bagaimanapun,tiada seorang pun mengetahui nama Dato Siti Nurhaliza Taruddin walaupun isteri kepada Datuk K ini sememangnya hebat di Malaysia. 
Sedangkan Siti juga pernah mengharumkan nama negara dengan mengadakan konsert di Royal Albert Hall. Tambah hairan lagi, nama anak tempatan yang sedang mencipta nama di LA iaitu Yuna turut tidak dikenali di Korea Selatan Walhal, nama David Foster dikenali di sana. 
Mungkin hanya segelintir saja yang tahu tentang Yuna. Padahal, Yuna juga menjadi duta produk dari Korea Selatan. Apapun, Murai Batu tambah terkejut setelah mendapat tahu Mizz Nina yang berduet dengan Jay Park juga tidak pernah didengari namanya. 
Sedangkan artikel mengenai Mizz Nina ketika berada di Seoul. Apa pun, Pihak tempatan terutama sekali pihak pelancongan Malaysia perlu memikirkan cara baik untuk mempromosi dan membantu anak tempatan ke peringkat antarabangsa. Yang penting, Shila Amzah, Siti Nurhaliza, Yuna dan Mizz Nina popular di mata peminat mereka.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts