translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

TUNKU HANIS DEDAH BERCINTA DENGAN ANAK SAUDARA DATUK K



Tengku Hanis
Pelakon yang baru menempa nama, Tunku Hanis, 23, akui sedang bercinta dengan anak saudara kepada Datuk Khalid Mohd Jiwa iaitu suami kepada penyanyi sohor negara, Dato’ Siti Nurhaliza Taruddin. 
Tunku Hanis berkata dia mula menjalinkan hubungan cintadengan kekasihnya sejak lebih kurang setahun yang lalu. “Ya, sebenarnya saya sudah mempunyai teman lelaki. Apa yang boleh saya beritahu dia kini berusia 30 tahun. 
Dia bukan orang dalam industri sebaliknya, seorang ahli perniagaan. “Saya selesa menjalinkan hubungan cinta dengannya kerana diaseorang yang matang dan pandai menjaga saya dan membimbing ke arah kebaikan. “Kami dah kenal selama setahun.
Kami dah pun berjumpakeluarga masing-masing. InsyaAllah kalau panjang jodoh kami mungkin palingcepat kami nak ikat tali pertunangan tahun depan. Sebenarnya teman lelaki sayaitu adalah anak saudara kepada penyanyi nombor satu negara. 
Tapi anak saudara sebelah suaminya iaitu anak adik Datuk K,” katanya kepada murai.com.my selepas ditanya pihak media mengenai kesahihannya sudah mempunyai kekasih. Sebelum ini, Tunku Hanis pernah dikaitkan bercinta dengansuami orang sehingga diserang oleh isteri kepada lelaki yang mempunyai hubungan dengannya. 
Tunku Hanis berkata sejak kes itu, dia akui fobia dan lebih berhati-hati berkawan dengan lelaki sehinggalah dia bertemu dengan kekasihnyasekarang. “Sebenarnya, lelaki itu yang datang kepada saya untuk berkenalan dan berkawan. Saya menyambut baik persahabatan itu tanpa mengetahui dia sudah berkahwin, malah dia beberapa kali menafikan yang dirinya sudah berkahwin. “Saya jadi marah apabila dapat tahu dia sudah berkahwin hanya selepas diserang isterinya. Saya terkejut dan terus memutuskan hubungan dengan lelaki itu. “Sejak itu, saya terus fobia untuk berkawan dengan lelaki dan berhati-hati jika mahu berkawan dengan mana-mana lelaki. 
Namun saya tidak sangka, saya telah berjumpa dengan kekasih saya sekarang,” jelasnya lagi. 
Mengenai perkembangan terbaru, Tunku Hanis bakal muncul dalam telemovie Cerita Sebenar Mengenai Bibah bersama pelakon lain seperti Pekin Ibrahim dan Siti Saleha di TV9 pada 30 Disember ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts