translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

FARHAN SEDIH BILA DITUDUH PUTUS TUNANG

farhan sedih bila dituduh putus tunang

Kala bercakap dengan bekas graduan AF yang bersuara blues,terasa seksi sekali suara yang dimilikinya. Walaupun tidak seseksi dirinya yang merupakan tunangan orang itu, tak dapat dinafikan suaranya punya daya tarikan tersendiri. 
Dek kerana itu, Farhan atau nama sebenarnya, Nur Farhan Azizan, 29 telah tersenarai dalam lineup bagi Live Blues & Jazz 2013 yang bakal mengambil tempat di Dewan Tunku Abdul Rahman (TAR), MaTiC pada 25 hingga27 Oktober 2013 nanti. 
Selain daripada penglibatannya dalam memperkembangkan lagi karier serta dunia muzik aliran sebegini, Farhan ketika ditemui pada majlis sidang media bagi persembahan ini tidak dapat lari daripada ditanya mengenai status dirinya yang masih lagi tunangan Ahmad Rashdan Suhaimi itu. “Saya sedih bila ada orang yang bercakap dan mengatakan hubungan kami sudah berakhir. Lebih-lebih lagi yang mendakwa kami putus tunang, walhal kami masih lagi bertunang. 
Dia kini berjawatan baru di dalam kerajaan dan sibuk dengan komitmen kerjaya barunya itu. “Sekarang dia menjadi pegawai khas untuk VIP di Jabatan Perdana Menteri, oleh itu saya biarkan dia fokus kepada kerjaya barunya itu tetapi kami masih lagi berhubung tetapi tidak sekerap dahulu. 
“Rancangan untuk berkahwin itu memanglah ada tapi belum tahu lagi waktu yang sebenar untuk kami melangsungkan hari tersebut. “Kalau ada pun yang disebut mungkin tahun hadapan tetapi belum ada sebarang perbincangan yang serius mengenainya,”ujar Farhan yang menjadi tunangan kepada rakan lamanya itu sejak Februari 2012 lagi.
Selain daripada itu Farhan kini sibuk dengan perniagaan fesyen yang diberi nama Mek Kembang Cotton yang telah pun memasuki pasaran. Dia juga sedang dalam proses rakaman single terbarunya yang berjudul Bukan Mimpi iaitu lagu bergenre Pop Jazz Fusion.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts