translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Kostum Halloween paling seksi

Kostum-Halloween-paling-seksi/

Menurut filem Mean Girls, Halloween merupakan satu-satunya malam dimana anak gadis boleh berpakaian seperti pelacur tepi jalan. Atau dengan istilah lebih baik, berpakaian lebih seksi.
Bukan sekadar dalam filem Mean Girls, malah selebriti Hollywood semua berebut-rebut mencari kostum paling seksi untuk digayakan.

Tetapi siapakah pemenang kategori kostum terseksi tahun ini?

Semestinya Paris Hilton! Di kala orang lain sibuk mentertawakan dan kecam kostum ala Miley Cyrus semasa persembahan MTV VMA baru-baru ini, si Cik Hilton kita pula dengan beraninya memilih untuk menjadi Miley sempena Halloween.

Nicole Scherzinger pun tidak mengalah, sebagai Vampire. Semestinya kaum Adam tidak kisah kalau leher mereka digigit Vampire macam Nicole!

Ibu muda Hilary Duff juga menggunakan peluang sebaiknya, sebagai seekor tikus. Minnie Mouse pun kalah dengan tikus seksi Hilary!

Lea Michele, daripada Glee memilih untuk menjadi gadis beer. Dan anda semua sedia maklum betapa menduga pakaian gadis beer!

Tidak lupa juga teman wanita baru Liam Hemsworth, iaitu Eiza Gonzalez yang menjadi seorang pelayar. Agaknya Liam dan Eiza pergi “melayar” pada malam Halloween, dengan pakaian Eiza yang berjaya menggoda semua lelaki.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts