translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Miranda Kerr cerai sebab Justin Bieber?

Miranda-Kerr-cerai-sebab-Justin-Bieber/
Dunia memang nak kiamat agaknya. Siapalah mungkin tinggalkan suami sendiri demi lelaki seperti Justin Bieber?
Baru-baru ini kami semua terperanjat dengan berita bahawa peragawati jelita Victoria’s Secret, Miranda Kerr telah memutuskan hubungan dengan suami beliau, si pelakon Lord of The Rings, Orlando Bloom, setelah tiga tahun berkahwin dan miliki seorang cahaya mata.
Yalah, siapa tidak terkejut, mereka bagaikan pasangan sempurna, dari segi paras rupa dan sebagainya. Biarpun dalam kenyataan bersama yang dikeluarkan oleh Bloom, 36 tahun dan Kerr, 30 tahun menyatakan keputusan berpisah itu dilakukan atas psersetujuan bersama ramai yang masih tertanya-tanya dimana silapnya.
Ada ura-ura menyatakan salah satu sebabnya adalah cemburu Orlando terhadap hubungan rapat antara Miranda dengan penyanyi remaja Justin Bieber. Serius? Macam geli sahaja nak cemburu dengan Justin Bieber! Miranda yang memang peminat lagu Justin dikatakan telah berparti bersama Justin sehingga menaikkan rasa cemburu Orlando.
Tambah marah lah cik abang apabila tahu Miranda mengajar anak mereka menyebut nama Justin! Mungkinkah Justin Bieber perosak rumah tangga orang?
Sukar untuk dipercayai tetapi benda pelik sentiasa berlaku kebelakangan ini.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts