translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

PEMBATALAN KONSERT KESHA WARRIOR TOUR, LIVESCAPE RUGI RM1.1 JUTA

pembatalan konsert kesha warrior tour livescape rugi rm11 juta
Sebuah kenyataan media telah dikeluarkan oleh Livescape, penganjur untuk konsert Kesha Warrior Tour setelah konsert tersebut yang dijadualkan pada 26 Oktober lalu di Stadium Negara telah dibatalkan. Menurut sumber Livescape, mereka telah tampil dengan dokumen mengikut garis panduan Agensi Pusat Permohonan Penggambaran Filem dan Persembahan Artis Luar Negara (PUSPAL).
Namun di saat-saat akhir PUSPAL telah membatalkan penganjuran konsert tersebut walaupun pihak penyanyi bersetuju untuk menuruti garis panduan diberikan agensi tersebut.
Livescape sebagai sebuah agensi yang sering menjayakan konsert serta persembahan artis antarabangsa tampil untuk menyatakan bahawa mereka akur serta patuh dengan arahan PUSPAL.
Livescape memohon maaf dengan peminat dengan situasi yang telah berlaku dimana ia berada di luar bidang kuasa mereka. Mereka juga telah berjuang untuk meneruskan penganjuran tersebut dan menginginkan persembahan hebat daripadaKesha menjadi relaiti.
Kepada mereka yang telah mendapatkan tiket, anda boleh melawati www.facebook.com/livescapeasia untuk maklumat lanjut mengenai tuntutan semula wang tiket anda. Kami juga menyediakan pembayaran balik kepada pemegang tiket yang telah datang ke Malaysia seperti peminat daripada luar negara serta yang di dalam negeri untuk menonton konsert ini.
Livescape juga ingin menyatakan bahawa mereka berterima kasih dengan Kesha dan semua krew yang terlibat kerana mahu dah bersetuju untuk menurut garis panduan yang telah diberikan kepada mereka.
Ini termasuklah lirik lagu,pemakaian dan beberapa perkara seperti yang diberikan oleh PUSPAL. Permohonan Livescape untuk mengadakan konsert ini dibuat pada 10 September 2013 dan pembatalan dibuat pada 11.24 pagi Jumaat, sehari sebelum konsert dijadualkan. Pihak Livescape telah menanggung kerugian yang dianggarkan sebanyak RM 1.1 juta

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts