translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

MAJLIS PERTUNANGAN ANAK SAUDARA

Foto Nurr Azza.
Di hari majlis pertunangan anak saudara,yang pertama iaitu NORAZNIFATIN BINTI ROS AZMI.Majlis ini diadakan pada 14/12/13.Dirumah kaka yang sulung di TAMAN GEMAS INDAH,GEMAS,NEGERI SEMBILAN.
Ketika majlis pertunangan ini berlangsung kami sudah kehilangan kedua-dua orang tua,sama ada disebelah ku mahupun di sebelah keluarga abang ipar ku.
Majlis ini berlangsung selepas ZOHOR,hantaran dari pihak perempuan 9,antaranya sirih junjung,kek,buah-buahan,coklat,lagi tidak berapa ingat dan berbalas 7 dari pihak lelaki.Pertunangan ini terikat selama setahun,tema pertunangan anak saudara biru pink.
Majlis ini berjalan lancar dan meriah kerana semua adik beradik ku hadir kecuali abang yang sulung, aku mempunyai 11 adik beradik iaitu 4 perempuan 7 lelaki.
Di bawah ini kusedia kan sebahgian gambar pertunangan itu,lelaki berbaju hijau abang ke 3 (no4),lelaki berkola hitam putih adik yang bongsu (no11)lagi sorang tu adik ke 9.Lelaki berbaju kemeja kotak itu adalah tunangan nya,perempuan berbaju biru hitam emak pada yang bertunang ini kakak ku yang sulung,yang sebelahnya tu aku(5),tudung pink adik perempuan bongsu(10) dan sebelah nya adik bawak aku yg ke 6.
Pada anak saudara makcik doakan cepat-cepat berumah tangga dan berbahgia keakhir hayat...AMINNN...........

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts