translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

BIAR BETUL....... TEGAR,PENYANYI CILIK HIDU GAM SEBELUM JADI ARTIS

 

Penyanyi TEGAR yang popular dengan lagu AKU YANG DULU mengaku pernah menghidu gam dan rokok sebelum bergelar artis popular.

"Saya tidak hidu gam lagi,juga sudah berhenti merokok,saya rindu pada teman-teman".jawabnya ringkas.

Walaupun kehidupnya sudah berubah setelah menjadi artis popular dan kaya, beliau tidak pernah melupakan saat-saat sukar yang pernah dilalui sepanjang menjadi penyanyi jalanan sebelum disunting menjadi artis rakaman.

"Saya jadi penyanyi jalanan sejak umur tujuh tahun.Kalau sekali menyanyi,boleh dapat 100,000 rupiah,tapi pernah juga balik tangan kosong.Tapi sekarang hidup saya sudah jauh berubah,saya sudah boleh beli motor dan juga rumah".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts