translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Hrithik Roshan, Suzanne Khan masih bersama


Hrithik Roshan, Sussanne Roshan NOT getting separated!

Baru-baru ini tersebar khabar angin mengatakan rumah tangga aktor Hrithik Roshan dan isterinya, Suzanne Khan berantakan. Bagaimanapun, berita itu segera dinafikan kakak Suzanne iaitu Farah Khan Ali yang mendakwa media sengaja mengadakan cerita terbabit.
“Mereka berdua baik-baik saja. Kehidupan selebriti tidak pernah sunyi daripada gosip dan khabar angin. Kepada peminat Hrithik jangan anda terus percaya apa yang dipaparkan dalam akhbar atau majalah. 
“Kepada media pula, jangan terlalu masuk campur dalam kehidupan peribadi artis. Mereka pun ada hak untuk hidup seperti pasangan lain,” katanya. 

Pasangan itu yang berkawan sejak kecil berkahwin pada 2000 serta dikurniakan dua anak lelaki iaitu Hrehaan dan Hridhaan.

Khabar angin itu bertebaran di Bollywood mengatakan pasangan itu menghadapi masalah dan Suzanne kini meninggalkan kediaman mereka dan tinggal bersama ibu bapanya, Sanjay dan Zarine Khan.

Sebelum itu, pada 6 September lalu, Hrithik dan Suzanne muncul bersama pada majlis sambutan Hari Bapa untuk bapa Hrithik iaitu Rakesh Roshan di Mumbai. 

Hrithik kini sibuk mempromosikan filem lakonan terbarunya, Krrish 3 terbitan syarikat bapanya, Rakesh Roshan. Krissh 3 terus mengekalkan gandingan hero itu bersama jelitawan Priyanka Chopra yang pernah menerajui Krissh 1. 

Nampaknya kedua-dua hero dan heroin itu serasi bersama. Krissh 3 bakal menemui penonton di pawagam di India pada 4 November depan sempena Deepavali. Filem ini dijang-ka mengulangi kejayaan Krissh 1 dan 2 yang menjadi filem pecah panggung.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts