translate

pengunjung

Powered by Blogger.
RSS

Vikingdom:The Blood Eclipse|Sinopsis Dan Trailer

vik

Filem terbaru KRU, Vikingdom : The Blood Eclipse telahpun dilancarkan trailernya yang berdurasi satu minit itu seakan mengingatkan kita kepada trailer Hikayat Merong Mahawangsa. Filem yang menjalani pengambaran sepenuhnya di Malaysia ini dibintangi nama besar Domimic Purcell, Natasia Malthe, Craig Fairbrass, Jon Foo dan lain lain lagi.
Sinopsis:- Kisah bermula dengan kehadiran kapal-kapal Viking di Lindisfarne yang diketuai oleh Thor, untuk menawan tentera purbakala sebagai hamba mereka. Thor harus dihapuskan dan hanya seorang wira yang memiliki kuasa kebal yan boleh melawannya iaitu Eirick dari Jomberg. Eirick ialah seorang pemburu yang biasa dengan hidupan liar dan alam sekitar. Berita tentang serangan Thor disampaikan oleh Frey kepada Eirick untuk menghakang Thor daripada berjumpa dengan Horns of Odin dari Gate of Souls. Frey juga meminta Eirick mengetuai angkatan tentera Jomsberg Viking untuk menentang Thor yang bersekutu dengan Trondelag Kings.
 
Eirick diiringi oleh teman baiknya iaitu Sven dan Yang, hamba Cina berikrar sanggup mati demi Eirick. Pengembaraan mereka bermula dengan pencarian Horn of Odin dan kemudiannya menentang angkatan tentera pimpinan Thor.

Yusry KRU Dituduh Hina Kristian Dalam Filemnya, Vikingdom:The Blood Eclipse


vikingdom

Pengarah dan pelakon, Yusry Abdul Halim melahirkan rasa terkilan apabila dituduh menghina agama Kristian menerusi filem terbaharunya, Vikingdom: The Blood Eclipse.
Lebih dikesalkan, filem yang menceritakan tentang puak Viking di Scadinavia itu disamakan dengan video menghina Islam iaitu Innocence of Muslims.
Yusry, 39, memberitahu, tindakan beberapa pihak yang menuduh dia menghina Kristian dan menyamakan karyanya dengan video menghina Islam itu adalah melampau.
Nak tengok Trailer, sila klik link ini



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger news

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Archives

Followers

Popular Posts